LA MALETA DELS CONTES


La Pius ens ha deixat mirar els contes de la seva maleta, i n'hi havia més que nens i nenes al a classe!



També ens ha dit que ens aniria proposant contes cada setmana perquè els expliquéssim a la classe i poguéssim descobrir quin missatge hi ha amagat en cadascun.

La maleta és ben plena! Així que suposem que hi trobarem molts missatges, que anirem deixant al mural de la nostra classe i publicarem al blog per tal que les famílies els pugueu anar seguint amb nosaltres...


Primer de tot, a la rotllana hem parlat sobre les emocions i els sentiments. Ja sabem algunes coses:
- "A vegades hi ha contes que fan por."
- "A mi, els contes no em fan por!"
- "O també et fan posar content!"
- "Sí, a mi em va venir una llàgrima d'alegria als ulls quan mirava el conte de l'osset que la Núria ens va regalar pel seu aniversari".
- " Yo en casa tengo uno que es de la calma, por si estás muy nervioso"
- "I jo en tinc un del Monstre de Colors, que explica totes les emocions!"
-"Jo també! I també hi és a la maleta de la Pius!!
- ...
Hem tingut una conversa molt interessant sobre com i qu
è sentim. Continuarem!

Comentaris