UNA PLANTA A L'AULA: QUINA SORPRESA!

 


Avui hem tingut una sorpresa! En entrar a la classe hem trobat una planta. Qui la deu haver portat?

La M. Antònia! Ens ha explicat que degut a les pluges del cap de setmana haurà de fer obres al seu jardí, i havia acabat de comprar una planta que no podrà plantar.
Ens ha demanat si la voldríem cuidar nosaltres a la classe...

De seguida ens hem ofert a cuidar-la fins que arribi l'estiu i se la pugui tornar a endur a casa.

- Jo a casa tinc un jardí i ajudo a regar les plantes!
- Els meus avis tenen un hort i jo cuido les plantes...
- Doncs jo sóc un jardiner a casa meva!

Així doncs, ja tenim feina!

Abans de res, l'hem observat molt bé i hem vist que té fulles grosses i petites, unes flors grogues que estan obertes i unes que estan tancades.
Després l'hem dibuixat i l'hem pintat amb aquarel·les!

Comentaris