Com sabrem que és el nostre tió?

Fem un resum del què ha anat passant. Ara els plantejo una pregunta.

Si hi han més tions, com sabrem quin és el nostre? Com és el tió de l'escola pia?

MARTÍ: perquè és molt petit
PAU: no és petit; ha de ser gran perquè els grans caguen més coses
JORDI M: perquè mengen molt

Aquí hi ha discrepàncies. La Paula intenta trobar una solució: ens diu exactament la mida.

Però no tothom hi està d'acord.

Queda pendent saber la mida del tió.

Què té el tió de l'escola?

ELSA: tiene boca pero de otra manera
CARLA: té ulls
LIKA: nas
Altre cop hi ha qui porta la contrària. Segon dubte per resoldre
CARLA: tendrá dientes?
ELSA: no, tiene la boca pintada y un gorro
JORDI M: no té gorro
NIL: y tiene cames

En poca estona se'ns han platejat dubtes. Necessitem que algú que l'hagi vist i/o l'hagi cagat ens pugui orientar. Ara l'Arlet s'afanya a oferir els serveis de la Laia o del Martí, els seus cosins.
Marxa de la classe en busca del Martí, que és el més gran. Al cap de poca estona arriben: hi ha un gran silenci mentre escoltem el què ens explica: porta barretina, té boca, ulls, porta una manta al damunt, que només menja pells, és molt gran i pesa molt...   I abans de marxar es treu una foto i ens la deixa per posar en el recull que estem fent a l'aula



Moltes gràcies!!!

Comentaris